USŁUGI KSIĘGOWE W KRAKOWIE

Zajmujemy się kompleksową obsługą księgową, doradztwem podatkowym i audytami. Wykraczamy poza standardy małych biur księgowych, a dzięki nowoczesnym rozwiązaniom informatycznym jesteśmy konkurencyjni na rynku.

Nasze obszary działania:

Rejestracja siedziby firmy/Wirtualne biuro

Oferujemy bardzo prestiżowy adres firmy w centrum Krakowa, w konkurencyjnej cenie. Zapewniamy obsługę korespondencji przychodzącej i wychodzącej. Dajemy Ci dostęp do salki na spotkania biznesowe.

Księgowość

Prowadzimy obsługę księgową i rachunkową każdego rodzaju działalności – od firm jednoosobowych po spółki akcyjne. Doradzamy jaką formę działalności wybrać oraz pomagamy optymalizować koszty zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami.

Kadry i płace

Pełna i kompleksowa oferta kadrowo-płacowa zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa pracy i kodeksu cywilnego. Problemy roszczeń pracowniczych rozwiązujemy z prawnikiem prawa pracy.

Dowiedz się więcej

Wirtualne biuro

Prestiżowy adres rejestracyjny jako adres siedziby dla spółki lub działalności gospodarczej:

Rakowicka 10b/4, 31-511 Kraków

 

Adres dla firmy

Obsługa poczty przychodzącej

Powiadamianie na mail lub SMS

Obsługa poczty wychodzącej

Skanowanie poczty

 

Korzyści:

Prestiżowa lokalizacja centrum Krakowa

Oszczędność czasu i pieniędzy

Profesjonalna obsługa

Jasne zasady współpracy

Dyskrecja i lojalność

Konkurencyjne ceny

Możliwość rezerwacji sali biznesowej

 

opłata miesięczna 70 zł netto

opłata roczna 660 zł netto (miesięcznie 55 zł netto)

Outsourcing - Kadry i płace

Ze względu na bogate doświadczenie oraz współpracę z prawnikiem prawa pracy jesteśmy zaproponować Państwu wyspecjalizowaną obsługę kadrowo płacową. Prowadzenie kadr i płac odbywa się zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa pracy.

Outsourcing kadr i płac przynosi firmie następujący pakiet korzyści:

Wiedza w podejmowaniu decyzji
– korzystanie na bieżąco z wiedzy specjalistów z zakresu płac i kadr

 

Ograniczenie ryzyka
- ograniczenie ryzyka związanego z rozliczeniami podatkowymi oraz ubezpieczeń społecznych dzięki wyspecjalizowanej kadrze. Dodatkowym zabezpieczeniem jest ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej na każde zdarzenie 100.000 tyś zł.

 

Dostęp do danych 24 h na dobę
- dostęp online do danych kadrowo-płacowych 24 h na dobę

 

Zarządzanie kadrami

– dzięki nowym rozwiązaniom informatycznym jest możliwość zarządzaniem kadrami

 

Koszty obsługi dopasowane do ilości pracy

– koszty prowadzenia obsługi jest dopasowana do ilości zatrudnionych w firmie pracowników

 

Zastępstwo w przypadku choroby lub urlopu

– możliwość zastępstwa w przypadku nieobecności przez innego pracownika biura w razie choroby lub urlopu specjalisty

 

Administracja płac (payroll) standardowy zakres usług:

(na życzenie klientów oferta, może być poszerzona o dodatkowe usługi)

– przygotowanie list płac zgodnie z przepisami prawa oraz zasadami regulaminu wynagradzania,

– kompleksowa obsługa umów o pracę (umowy o pracę, świadectwa pracy, wypowiedzenia)

– umów cywilnoprawnych (umów zlecenia, umów o dzieło, kontraktów menedżerskich)

– obsługa płacowa wypłat dla zarządu

– sporządzanie deklaracji ZUS,

– wystawianie zaświadczeń o zatrudnieniu i wynagrodzeniu,

– sporządzanie i wysyłanie deklaracji PFRON,

– rejestracja w ZUS pracowników (dokumenty typu ZUS ZUA, ZUS ZIUA, ZUS ZWUA),

– sporządzanie deklaracji rocznych PIT4R, PIT8A,

– sporządzanie dla pracowników rocznych informacji o dochodach

– przygotowanie zaświadczeń o wysokości zarobków, związanych z zajęciem wynagrodzeń,

– sporządzanie raportów dotyczących kosztów wynagrodzeń poszczególnych oddziałów,

– porady z zakresu prawa podatkowego, ubezpieczeń społecznych i wynagrodzeń

– przygotowanie dokumentów związanych z ustalaniem prawa do świadczeń z ubezpieczenia społecznego

– monitoring badań lekarskich i szkoleń BHP pracowników

– reprezentacja przed ZUS i Urzędem Skarbowym na podstawie udzielonego pełnomocnictwa

Pozostałe usługi

Rejestracja firmy

Każdemu klientowi pomagamy rejestrować jego działalność. Przygotowanie wniosków dla rejestracji firmy zamierzającej współpracować z biurem jest bezpłatne.

W zależności od formy prawnej firmy przygotowujemy wnioski do:

  • - KRS (Krajowy rejestr Sądowy) w przypadku rejestracji spółki: z ograniczoną odpowiedzialnością, akcyjnej, komandytowej, jawnej, partnerskiej,
  • - CEIDG (Centralna Ewidencja i Informacja o Działalności Gospodarczej) w przypadku firmy: jednoosobowej, spółki cywilnej,
  • - zgłoszenie rejestracyjne VAT-R oraz NIP,
  • - zgłoszenie ZUS.

 

Na życzenie klienta rejestrację firmy możemy dokonać elektronicznie.

Likwidacja firmy

Pomagamy w procesie likwidacji spółek i firm jednoosobowych.

Likwidacja spółki kapitałowej to proces wymagający zachowania odpowiedniej procedury określonej przez przepisy prawa.

Oferujemy usługi księgowe w czasie postępowania likwidacyjnego:

  • - zapewnienie zgłoszeń do odpowiednich instytucji oraz ogłoszeń publicznych wymaganych przepisami prawa,
  • - prowadzenie ksiąg i sporządzenie wymaganych sprawozdań,
  • - wykreślenie spółki z odpowiednich rejestrów.

Sporządzanie wniosków kredytowych i doradztwo finansowe

Wypełniamy druki w celu udzielenia kredytów bankowych oraz prowadzimy wszystkie czynności

przygotowawcze zmierzające do umożliwienia zawarcia umowy pomiędzy Klientem a bankiem.

Klient uzyskuje:

– pomoc w znalezieniu najlepszego banku dostarczającego środki finansowe zarówno na bieżącą

działalność jak i przyszłe inwestycje,

– analiza wybranego kredytu pod względem korzyści i strat w przyszłości,

– przygotowywanie zestawu faktur, niezbędnych w przypadku chęci zaciągnięcia kredytu w

niektórych placówkach bankowych,

– przygotowywanie biznesplanu na potrzeby wzięcia kredytu,

– przygotowywanie dokumentów, niezbędnych w przypadku oceny zdolności i wiarygodności

prowadzonej działalności,

– przygotowywanie dokumentów, niezbędnych w przypadku wzięcia kredytu samochodowego,

– porównywanie dostępnych ofert kredytowych i wskazanie najlepszej z nich,

– przygotowywanie dokumentów, niezbędnych do zawarcia umowy leasingowej z bankiem,

– negocjacje warunków z bankiem,

Cennik usług naszych wybranych klientów

Przykładowe pakiety naszych klientów

Usługi informatyczne

Status prawny: Firma jednoosobowa

Podatnik VAT: 23,00%

Obrót roczny: 60 tys.

Ilość faktur: 20 faktur

Ilość pracowników: brak

Rozliczenia w walucie: brak

Abonament miesięczny: 120,00 zł

 

Usługi budowlano-remontowe

Status prawny: Spółka cywilna

Podatnik VAT: 23,00%

Obrót roczny: 300 tys.

Ilość faktur: 50 faktur

Ilość pracowników: 1 osoba

Rozliczenia w walucie: brak

Abonament miesięczny: 285,00 zł

 

Producent urządzeń specjalistycznych

Status prawny: Spółka akcyjna

Podatnik VAT: 23,00%

Obrót roczny: 700 tys.

Ilość faktur: 10 faktur

Ilość pracowników: 1 osoba

Rozliczenia w walucie: brak

Abonament miesięczny: 490,00 zł

 

Handel zagraniczny i krajowy, sprzedaż wysyłkowa

Status prawny: Spółka z o.o.

Podatnik VAT: Stawka VAT 3%, 5%, 8%, 23%

Obrót roczny: 7 mln

Ilość faktur: 400 faktur

Ilość pracowników: 4 pracowników

Rozliczenia w walucie: EURO

Dodatkowe informacje: Wymiana danych ­- przekaz elektroniczny

Abonament miesięczny: 1 900,00 zł

 

Usługi turystyczne, organizacja konferencji i szkoleń

Status prawny: Spółka komandytowa sp. z o.o.

Podatnik VAT: Stawka VAT 23%, opodatkowany procedurą marży

Obrót roczny: 6 mln

Ilość faktur: 150 faktur

Ilość pracowników: 6 osób

Rozliczenia w walucie: EURO, USD, GBP

Abonament miesięczny: 2 000,00 zł

 

Usługi hotelowe i gastronomiczne

Status prawny: Spółka z o.o.

Podatnik VAT: Stawka VAT 5%, 8%, 23%

Obrót roczny: 5 mln

Ilość faktur: 400 faktur

Ilość pracowników: 35 osób

Rozliczenia w walucie: EUR, USD

Abonament miesięczny: 3 600,00 zł