USŁUGI KSIĘGOWE W KRAKOWIE
Zajmujemy się kompleksową obsługą księgową, doradztwem podatkowym i audytami. Wykraczamy poza standardy małych biur księgowych, a dzięki nowoczesnym rozwiązaniom informatycznym jesteśmy konkurencyjni na rynku.
Nasze obszary działania:
Prowadzimy obsługę księgową i rachunkową każdego rodzaju działalności – od firm jednoosobowych po spółki akcyjne. Doradzamy jaką formę działalności wybrać oraz pomagamy optymalizować koszty zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami.
Pełna i kompleksowa oferta kadrowo-płacowa zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa pracy i kodeksu cywilnego. Problemy roszczeń pracowniczych rozwiązujemy z prawnikiem prawa pracy.
Dowiedz się więcej
Wirtualne biuro
Prestiżowy adres rejestracyjny jako adres siedziby dla spółki lub działalności gospodarczej:
Rakowicka 10b/4, 31-511 Kraków
Adres dla firmy
Obsługa poczty przychodzącej
Powiadamianie na mail lub SMS
Obsługa poczty wychodzącej
Skanowanie poczty
Korzyści:
Prestiżowa lokalizacja centrum Krakowa
Oszczędność czasu i pieniędzy
Profesjonalna obsługa
Jasne zasady współpracy
Dyskrecja i lojalność
Konkurencyjne ceny
Możliwość rezerwacji sali biznesowej
opłata miesięczna 70 zł netto
opłata roczna 660 zł netto (miesięcznie 55 zł netto)
Outsourcing - Kadry i płace
Ze względu na bogate doświadczenie oraz współpracę z prawnikiem prawa pracy jesteśmy zaproponować Państwu wyspecjalizowaną obsługę kadrowo płacową. Prowadzenie kadr i płac odbywa się zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa pracy.
Outsourcing kadr i płac przynosi firmie następujący pakiet korzyści:
Wiedza w podejmowaniu decyzji
– korzystanie na bieżąco z wiedzy specjalistów z zakresu płac i kadr
Ograniczenie ryzyka
- ograniczenie ryzyka związanego z rozliczeniami podatkowymi oraz ubezpieczeń społecznych dzięki wyspecjalizowanej kadrze. Dodatkowym zabezpieczeniem jest ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej na każde zdarzenie 100.000 tyś zł.
Dostęp do danych 24 h na dobę
- dostęp online do danych kadrowo-płacowych 24 h na dobę
Zarządzanie kadrami
– dzięki nowym rozwiązaniom informatycznym jest możliwość zarządzaniem kadrami
Koszty obsługi dopasowane do ilości pracy
– koszty prowadzenia obsługi jest dopasowana do ilości zatrudnionych w firmie pracowników
Zastępstwo w przypadku choroby lub urlopu
– możliwość zastępstwa w przypadku nieobecności przez innego pracownika biura w razie choroby lub urlopu specjalisty
Administracja płac (payroll) standardowy zakres usług:
(na życzenie klientów oferta, może być poszerzona o dodatkowe usługi)
– przygotowanie list płac zgodnie z przepisami prawa oraz zasadami regulaminu wynagradzania,
– kompleksowa obsługa umów o pracę (umowy o pracę, świadectwa pracy, wypowiedzenia)
– umów cywilnoprawnych (umów zlecenia, umów o dzieło, kontraktów menedżerskich)
– obsługa płacowa wypłat dla zarządu
– sporządzanie deklaracji ZUS,
– wystawianie zaświadczeń o zatrudnieniu i wynagrodzeniu,
– sporządzanie i wysyłanie deklaracji PFRON,
– rejestracja w ZUS pracowników (dokumenty typu ZUS ZUA, ZUS ZIUA, ZUS ZWUA),
– sporządzanie deklaracji rocznych PIT4R, PIT8A,
– sporządzanie dla pracowników rocznych informacji o dochodach
– przygotowanie zaświadczeń o wysokości zarobków, związanych z zajęciem wynagrodzeń,
– sporządzanie raportów dotyczących kosztów wynagrodzeń poszczególnych oddziałów,
– porady z zakresu prawa podatkowego, ubezpieczeń społecznych i wynagrodzeń
– przygotowanie dokumentów związanych z ustalaniem prawa do świadczeń z ubezpieczenia społecznego
– monitoring badań lekarskich i szkoleń BHP pracowników
– reprezentacja przed ZUS i Urzędem Skarbowym na podstawie udzielonego pełnomocnictwa
Pozostałe usługi
Rejestracja firmy
Każdemu klientowi pomagamy rejestrować jego działalność. Przygotowanie wniosków dla rejestracji firmy zamierzającej współpracować z biurem jest bezpłatne.
W zależności od formy prawnej firmy przygotowujemy wnioski do:
- - KRS (Krajowy rejestr Sądowy) w przypadku rejestracji spółki: z ograniczoną odpowiedzialnością, akcyjnej, komandytowej, jawnej, partnerskiej,
- - CEIDG (Centralna Ewidencja i Informacja o Działalności Gospodarczej) w przypadku firmy: jednoosobowej, spółki cywilnej,
- - zgłoszenie rejestracyjne VAT-R oraz NIP,
- - zgłoszenie ZUS.
Na życzenie klienta rejestrację firmy możemy dokonać elektronicznie.
Likwidacja firmy
Pomagamy w procesie likwidacji spółek i firm jednoosobowych.
Likwidacja spółki kapitałowej to proces wymagający zachowania odpowiedniej procedury określonej przez przepisy prawa.
Oferujemy usługi księgowe w czasie postępowania likwidacyjnego:
- - zapewnienie zgłoszeń do odpowiednich instytucji oraz ogłoszeń publicznych wymaganych przepisami prawa,
- - prowadzenie ksiąg i sporządzenie wymaganych sprawozdań,
- - wykreślenie spółki z odpowiednich rejestrów.
Sporządzanie wniosków kredytowych i doradztwo finansowe
Wypełniamy druki w celu udzielenia kredytów bankowych oraz prowadzimy wszystkie czynności
przygotowawcze zmierzające do umożliwienia zawarcia umowy pomiędzy Klientem a bankiem.
Klient uzyskuje:
– pomoc w znalezieniu najlepszego banku dostarczającego środki finansowe zarówno na bieżącą
działalność jak i przyszłe inwestycje,
– analiza wybranego kredytu pod względem korzyści i strat w przyszłości,
– przygotowywanie zestawu faktur, niezbędnych w przypadku chęci zaciągnięcia kredytu w
niektórych placówkach bankowych,
– przygotowywanie biznesplanu na potrzeby wzięcia kredytu,
– przygotowywanie dokumentów, niezbędnych w przypadku oceny zdolności i wiarygodności
prowadzonej działalności,
– przygotowywanie dokumentów, niezbędnych w przypadku wzięcia kredytu samochodowego,
– porównywanie dostępnych ofert kredytowych i wskazanie najlepszej z nich,
– przygotowywanie dokumentów, niezbędnych do zawarcia umowy leasingowej z bankiem,
– negocjacje warunków z bankiem,
Cennik usług naszych wybranych klientów
Przykładowe pakiety naszych klientów
Usługi informatyczne
Status prawny: Firma jednoosobowa
Podatnik VAT: 23,00%
Obrót roczny: 60 tys.
Ilość faktur: 20 faktur
Ilość pracowników: brak
Rozliczenia w walucie: brak
Abonament miesięczny: 120,00 zł
Usługi budowlano-remontowe
Status prawny: Spółka cywilna
Podatnik VAT: 23,00%
Obrót roczny: 300 tys.
Ilość faktur: 50 faktur
Ilość pracowników: 1 osoba
Rozliczenia w walucie: brak
Abonament miesięczny: 285,00 zł
Producent urządzeń specjalistycznych
Status prawny: Spółka akcyjna
Podatnik VAT: 23,00%
Obrót roczny: 700 tys.
Ilość faktur: 10 faktur
Ilość pracowników: 1 osoba
Rozliczenia w walucie: brak
Abonament miesięczny: 490,00 zł
Handel zagraniczny i krajowy, sprzedaż wysyłkowa
Status prawny: Spółka z o.o.
Podatnik VAT: Stawka VAT 3%, 5%, 8%, 23%
Obrót roczny: 7 mln
Ilość faktur: 400 faktur
Ilość pracowników: 4 pracowników
Rozliczenia w walucie: EURO
Dodatkowe informacje: Wymiana danych - przekaz elektroniczny
Abonament miesięczny: 1 900,00 zł
Usługi turystyczne, organizacja konferencji i szkoleń
Status prawny: Spółka komandytowa sp. z o.o.
Podatnik VAT: Stawka VAT 23%, opodatkowany procedurą marży
Obrót roczny: 6 mln
Ilość faktur: 150 faktur
Ilość pracowników: 6 osób
Rozliczenia w walucie: EURO, USD, GBP
Abonament miesięczny: 2 000,00 zł
Usługi hotelowe i gastronomiczne
Status prawny: Spółka z o.o.
Podatnik VAT: Stawka VAT 5%, 8%, 23%
Obrót roczny: 5 mln
Ilość faktur: 400 faktur
Ilość pracowników: 35 osób
Rozliczenia w walucie: EUR, USD
Abonament miesięczny: 3 600,00 zł